W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.
7ReadUp czyli maraton czytelniczy.
poniedziałek, 15 sierpnia 2016


Recenzja jeszcze dzisiaj się pojawi, a ja chciałam wam napisać o moich planach w wyzwaniu/ maratonie organizowanym przez Martę z bloga : .: SECRET BOOKS :. || Not only books - Recenzje książek

Są dwie wersję: wersja hard i wersja  easy. Ja wybrałam tą pierwszą i miałam trochę czasu na znalezienie odpowiednich książek do danej kategorii, a i tak jeszcze wczoraj szukałam jednej pozycji. 

  1. S JAK SIERPIEŃ - Książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S.                     Tutaj wybrałam książkę ,,Sasha''  Joela  Shepherda
  2. OŚMIOLITEROWY SIERPIEŃ - Książka, w tytule której występuje przynajmniej jedno ośmioliterowe słowo.                                                                                                                     Miałam problem ze znalezieniem takiej książki, ale ostatecznie udało mi się i przeczytam ,,Latarnik'' Camilli Läckberg
  3. WYPAD NAD MORZE - Książka z motywem wody na okładce.
  4. OSTATNIE PODRYGI WAKACJI - Książka, z przeczytaniem której ciągle zwlekasz i musisz się za nią zabrać teraz, zanim znowu rzucisz się w wir obowiązków.                                          Pod tą kategorię podpięłam ,,Sasha''  Joela  Shepherda, która kurzyła się na mojej półce od trzech lat. 
  5. SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE - Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację / adaptację.                                                                                                                                      Musiał tutaj wybrać ,,Zanim się pojawiłeś''  Jojo Moyes. Już mi głowę chcą urwać,bo jeszcze tego nie przeczytałam. 
  6. WAKACJE PRZED KOMPUTEREM - Książka, którą polecali polscy lub zagraniczni booktuberzy.                                                                                                                                 ,,Jej wszystkie życia'' Kate Atkinson.
  7. WAKACYJNA OPALENIZNA - Książka z okładką w brązach i/lub pomarańczach.                    ,,Linia serc'' Rainbow Rowell
  8. ZARAZ POWRÓT DO SZKOŁY - Książka z uczniami lub studentami.                                     ,,Duff ta brzydka i gruba'' nie wiem czego mogę spodziewać się po tej książce. 
  9. KONIEC WAKACJI - Zakończ serię, czyli przeczytaj ostatni tom lub zmaratonizuj całą serię.  Mam szczęście. Została mi tylko do przeczytania ostatnia cześć trylogii o Hanie Solo. 
  10. ÓSMY MIESIĄC - Przeczytaj ósmą książkę ze swojej półki.
    Ósmą książką na mojej półce jest ,,Skrawki Błękitu''  Lois Lowry, 
A wy bierzecie udział w maratonie ?

1 komentarz:

© 2020 | graphic-luna