W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.
Czytelnicze podboje kwietnia
sobota, 5 maja 2018

Inaczej kwietnia  pod względem czytelniczym nie mogłam określić niż jego podbojem, a raczej próbą.  Sama jestem zła na siebie, że nie pojawiła się żadna recenzja, więc może przejdę już do głównego wątku tego postu.
W kwietniu udało mi się przeczytać tylko dwie książki, nie licząc lektur szkolnych bez, których ta lista wypadłabym kompromitująco.

  1.  ,,Przedwiośnie'' Stefan Żeromski 
  2. ,,Granica''  Zofia Nałkowska 
  3. ,,Cygańska Madonna''  Santa Montefiore
  4. ,,Cudzoziemka'' Maria Kuncewiczowa
  5. ,,Kiedy byliśmy sierotami'' Kazuo Ishiguro
Tak prezentuje się kwiecień. W maju nie liczę na jakoś dużą zamianę pod tym względem, ale mam nadzieję, że uda mi się dokończyć drugą część ,,Dawcy Przysięgi'' od Brandona Sandersona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© 2020 | graphic-luna