W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.
Podsumowanie maja 2018
czwartek, 31 maja 2018

Podsumowanie miesiąca naprawdę może zmotywować. Maj wypadł o wiele lepiej niż ostatnie miesiące. Nie przedłużając niepotrzebnie przejdźmy do głównych punktów.




Książki przeczytane w maju: 
  1. ,,Sklepy cynamonowe'' Bruno Schulc
  2. ,,Ferdydurke'' Witold Gombrowicz
  3. ,,Szewcy'' Stanisław Ignacy Witkiewicz
  4. ,,Panny z Wilka'' Jarosław Iwaszkiewicz
  5. ,,Obietnica pod jemiołą'' Richard Paul Evans

Książki zrecenzowane w maju


  1. ,,Cygańska Madonna'' Santa Montefiore
  2. ,,Kiedy byliśmy sierotami'' Kazuo Ishiguro
Zasługa długiej majówki. Wam jak minął maj pod względem czytelniczym. 

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie podsumowania <3 Oczywiście książki, które przeczytałaś znam doskonale i sama je czytałam.
    Dodaję bloga do obserowanych i liczę na rewanż.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/moje-serce-moj-wrog-steiger-aj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość je kojarzy.

      Obserwuję Twojego bloga od dawna.

      Usuń
  2. Hohoho widzę maj lekturami pachnący! :) Owocny miesiąc, życzę kolejnego równie przyjemnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie maj to w jednej kwestii tragedia, z drugiej owocny. Przez matury przeczytałam 4 książki plus 4 Majtasy. Niby nie jest źle, ale w marcu było to 11, a w kwietniu 12, więc... Za to napisałam chyba 8 recenzji, co u mnie stanowi sporą liczbę. No i przyszło aż 26 książek i 2 ebooki!

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak dobrze jak na czas matur. Gratuluję zdobyczy.

      Usuń

© 2020 | graphic-luna