W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.
Medyczny Tag Książkowy
środa, 29 lipca 2015

Hej. Ostatnio na moim asku został nominowana, aż dwa razy do tagu medycznego. Postanowiłam go przenieść na bloga byście mogli poznać mój gust książkowy. 

1. Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła?
Kiedyś napisałabym, że ,,Zmierzch'' dziś napiszę, że ,,Anioł'' przez całą książkę czytaliśmy o relacjach Alexa i Willow. Do znudzenia. Jak to sobie żyli w chatce z dala od cywilizacji.
2.Diagnoza - smutna książka?
,,Zanim umrę'' po mimo tego, że główna bohaterka jest przez pół książki irytująca. Później to się zmienia mądrzeje. To ta książka chwyta za serce. Jeszcze pod tą kategorię podpięłabym reż ,,Ostatnia piosenka''.
3.Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji?
Na pewno cała trylogia ,,Więźnia Labiryntu'' oraz cała seria ,,Prettyy Little Liars''
4. Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz?
Tylko spokojnie. Wdech wydech za nim przeczytasz tytuł książki, który zaraz napisze. ,,Gwiazda naszych winna.'' Napisałam to. Czemu jej nie lubię? Czytałam masę tego rodzaju książek i każda choć temat był ten sam porywała mnie. Żyłam nią,przeżywałam z bohaterami emocje,a tu nic.
5.Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta... - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią?
,,Pretty Little Liars: Doskonałe'' tak tu była taka niespodziewana śmierć pod koniec. Potrąciło ją A i tak autorka to zostawiła,że niby jej klatka się nie unosiła. A czwarta część....
6. Operacja - książka podczas której wstrzymywałaś/ -eś oddech ze zdenerwowania i napięcia?
Aktualnie teraz mam tak czytając ,,Drogę królów'' ja przez tą książkę będę musiała pozniżać moją opinie na dany temat . To co autor stworzył to mistrzostwo. Wstrzymałam oddech czytając też ,,Orły imperium.''
7. Pobieranie krwi - krwawa książka?
Napisanie tu takich pozycji jak cała seria ,,Pieśni lodu i ognia '' jest mało oryginalnym pomysłem, ale jeszcze nie spotkałam innej tak krwawej książki. Chyba, że liczą się strażnicy, którzy pojawiają się na kilka stron i giną.Nawet nie znamy ich imion.
8. Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem?
Uważam, że ,,Córka Twórców Królów'' miała gorzkie zakończenie, aczkolwiek przynajmniej Anna usłyszała prawdę, ale to nie zmienia faktu, że pod koniec książki dzieje się,to co się dzieje. Nie będę pisać co, bo nie chce spoilerować.
9. Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym?
Chyba większość osób się ze mną zgodzi, że Percabeth miało świetnie poprowadzony wątek miłosny. Nic się nie działo za szybko. W końcu byli dziećmi gdy się poznali. Z początku się nie lubili, ale później ich przyjaźń kwitła. Oczywiście chodzi o serie ,,Percy Jackson'' w niej najbardziej mi się podobał watek miłosny,bo nie był taki na siłę, że ludzie się poznali i po kilku dniach zakochali. Tak też nie było w ,,Harry'm Potterze,'' ale tam pary są jakby na siłę. Przynajmniej takie jest moje zdanie.
10. Rozprzestrzeniająca się zraza, czyli kogo tagujesz?





8 komentarzy:

  1. O matko! Jak miło jest patrzeć, jak tag który się stworzyło się rozprzestrzenia *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje :) w przyszłym tygodniu postaram się opublikować swoje odpowiedzi. Ciekawe pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominacje przysiade w wolnej chwili i pomyślę nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi! Trochę zaskoczył mnie Twój wybór GNW. Osobiście dosyć ją lubię. Dziękuję za nominacje i z chęcią na nią odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Dziękuję za nominację :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie do końca polubiłam GNW :P.
      PLL mam w planach od dłuższego czasu.
      Percabeth <3
      Bardzo dziękuję za nominację, na pewno zrobię ^^
      Przepraszam, przez przypadek mi się wkleił poprzedni komentarz (zawsze kopiuję, bo blogger lubi płatać psikusy) xD
      City of Dreaming Books

      Usuń
  7. Tez zawiodłam się trochę naGNW, nie jesteś jedyna :)
    Zapraszam: http://czytam-pisze-recenzuje-polecam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© 2020 | graphic-luna