W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.
Mój dzień w książkach, 2021
czwartek, 30 grudnia 2021

 

Gif z "Władca Pierścieni: Drużyna pierścienia 

Chyba post z ,,dniem w książkach" stanie się jakąś tradycją na tym blogu, ponieważ to już trzeci rok z rzędu, gdy go wykonuję. 

Autorką tej zabawy jest Cornflower, zagraniczna blogerka z Wielkiej Brytanii. W Polsce zapoczątkowała tę zabawę Lektury Lirael, dziesięć lat temu. Ja pierwszy raz zobaczyłam ją na blogu Zarzyczki. Zabawa polega na uzupełnieniu poniższych zdań tytułami książek, które przeczytaliśmy tylko w danym roku. 


Pytania są swobodnym tłumaczeniem autorki bloga Lektury Lirael.
Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

Nie o wszystkich książkach, które wykorzystałam w  uzupełnianiu zdań pisałam na blogu lub Instagramie. Może z czasem opinie na nich zagoszczą na blogu. 

Zaczęłam dzień (z) Niszczycielem królestw
W drodze do pracy zobaczyłam Wrony 
i przeszłam obok Modopolis
żeby uniknąć Fabryki os 
ale oczywiście zatrzymałam się przy Domu ptaków 
W biurze szef powiedział: Nie ma tego złego 
i zlecił mi zbadanie Usterki na skraju galaktyki
W czasie obiadu z Przyjacielem 
zauważyłam Śnieżną siostrę
pod Zakonem drzewa pomarańczy 
Potem wróciłam do swojego biurka W cieniu Everestu 
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Skalny kwiat 
ponieważ mam Rok próby
Przygotowując się do snu, wzięłam Księgę bezimiennej akuszerki
i uczyłam się Budzenia drzew 
zanim powiedziałam dobranoc. 

Tak prezentuje się mój dzień w książkach w 2021. 

Brak komentarzy:

© 2020 | graphic-luna