W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.
Podsumowanie lipca, 2024
poniedziałek, 5 sierpnia 2024

 


To będzie szybkie podsumowanie, jak za dawnych czasów. Przynajmniej taki mam plan. Zobaczymy, jak ostatecznie wyjdzie. 

W lipcu odbyła się największa impreza popkulturowa, czyli San Diego Comic-Con, ale tym razem nic szczególnego mnie nie zainteresowało. Sama też mniej czasu spędzam w mediach społecznościowych, ale dalej czytam dużo książek, a przynajmniej się staram. W lipcu Diana z Bardziej lubię książki niż ludzi organizowała Kosmiczny lipiec, więc ponownie wzięłam w nim udział. Podczas tej akcji czytelniczej czytamy książki tematyczne o kosmosie, science- fiction itp. Niestety nie udało mi się w ubiegłym miesiącu skończyć ,,Upadku Hyperiona" żeby zaliczyć go do tego ,,wyzwania", ale nic straconego. Jest to świetna książka i z pewnością sięgnę po kolejne dzieła autora. 

Książki przeczytane w lipcu.

  • ,,Dziewczyna, którą zapomniano" Melka Kowal 
  • ,,Trzy siostry. Iskra" Katarzyna Michalak 
  • ,,Ostatnia pieśń oblubienicy kwiatów" Roshani Chokshi 
  • ,,Elantris" Brandon Sanderson 
  • ,,Próba królowej. Star Wars" E.K. Johnston. 
  • ,,Cztery pory roku" Nick Bradley
  • ,,Autostopem przez galaktykę" Douglas Adans
  • ,,Bezsilna" Lauren Roberts 
  • ,,Mickey7" Edward Ashton 
  • ,,Dusza cesarza" Brandon Sanderson 
W lipcu udało mi się w końcu nadrobić adaptację powieści ,,Córka" Eleny Ferrante z Olivia Colman w roli głównej. 

Obejrzałam także dwa dokumenty o Celion Dion i Davidzie Bowie.            

© 2020 | graphic-luna