W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.
Podsumowanie lipca, 2021
poniedziałek, 2 sierpnia 2021


Na samym początku istnienia tego bloga podsumowania były bardzo krótkie. Najczęściej były tylko suchymi informacjami o tym co przeczytałam i zrecenzowałam.  Prawdopodobnie dzisiejsze podsumowanie lipca będzie równie krótkie wiadomo z jakiego powodu. 

Książki przeczytane w lipcu. 

  • ,,Wiatr" Jozef Karika 
  • ,, Dzieci Starych Bogów. Śmiech diabła" Agnieszka Miela 
  • ,,Rytm wojny (cz.II)" Brandon Sanderson 
  • ,,Biblioteka o północy" Matt Haig 
  • ,,Gildia zabójców"  Małgorzata Stefanik 
  • ,,Betonoza. Jak się niszczy Polskie miasta" Jan Mencwel 
  • ,,Saturnin" Jakub Małecki 
  • ,,Winda" Tomasz Sablik 
  • ,,Topieliska" Ewa Przydryga 
  • ,,Vortex" Anna Benning 
  • ,,Skalny kwiatr" Ilaria Tuti
  • ,,Na wojnie nie ma niewinnych" Aneta Jadowska 
Jak widać w lipcu sięgałam po różnorodne  książki. O części z nich możecie przeczytać już na moim Instagramie. 

Książki zrecenzowane w lipcu. 
  • ,,Krwiodziej" Susan Dennard 
  • ,,Papierowy mag" Charlie N. Holmberg 
  •  ,,Inwazja na Tearling" Erika Johansen "

Adaptacje, o którym pisałam  w lipcu. 

  • Seria ,,Fear Srreet" 
  • ,,Gossip Girl"
  • ,,The Last Letter from Your Lover"
Aktualnie więcej teraz działam na Instagramie gdzie pisze nie tylko o książkach, ale także o filmach i serialach, więc zapraszam również na Bookstagrama. 



22 komentarze:

  1. Chyba już to pisałam, ale zazdroszczę umiejętności szybkiego czytania lub czasu, nie wiem, co w Twoim przypadku działa. Chciałabym wrócić do czytania takiej liczby książek, ale już dawno nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że czytasz różnorodnie. Muszę zajrzeć na twojego bookstagrama.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję bardzo dobrego wyniku czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie piszesz dłuższych recenzji wszystkich przeczytanych książek, bo chętnie poczytałabym o "Topielisku" i "Saturninie". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakimś sposobem zupełnie umknęło mi, że masz bookstagrama, a jest taki ładny ^^ Mam nadzieję, że będziesz recenzowała pozostałe książki, które przeczytałaś w lipcu ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, sporo ciekawych tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie sobie uświadomiłam, że już sierpień i nie wiem gdzie podział się lipiec :D Ciekawa lista książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie krótkie, rzeczowe podsumowania ku pamięci też są niezwykle ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książkę Małeckiego chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie dużo czytasz, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie nie mam już czasu na tworzenie podsumowań, ale chętnie je czytam u innych, podłapuję tytuły, które umknęły mojej uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, ktora z przeczytanych przez Ciebie ksiazek, uwazasz za najlepsza :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Paulina Kwiatkowska4 sierpnia 2021 09:16

    Tworzenie wpisów na pewno zajmuje więcej czasu, bookstagram też lubię oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wymienionych tytułów, czytałam "Topieliska" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulina Kwiatkowska4 sierpnia 2021 10:53

    Mi w lipcu udało się sporo przeczytać, ale mała ilość pracy robi swoje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię przeplatać sobie gatunki czytelnicze, więc u mnie też było różnorodnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie suche podsumowania też pozwalają spojrzeć w przeszłość co udało się przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pół wakacji już minęło a ja wciąż nie wzięłam się za nadrabianie seriali, a tak sobie obiecywałam, że to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajrzę na insta, bo szukam teraz czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Imponująca ilość przeczytanych książek :) z Twojej listy kojarzę tylko ,,Vortex" i mam ją w planach :)

    OdpowiedzUsuń

© 2020 | graphic-luna