W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.
Podsumowania czerwca 2022
sobota, 9 lipca 2022

W czerwcu pochłonęły mnie inne obowiązki, a więc mało czytałam i nie śledziłam z dużym zaangażowaniem kulturowych informacji. 

Biorąc to pod uwagę, niniejsze podsumowanie będzie krótkie. W ubiegłym miesiącu miałam także zastój czytelniczy. Zaczynałam książki i odkładałam, bo mnie nie wciągały, ale jest ich nawet trochę. 

Książki przeczytane w czerwcu: 
  • ,,Folwark zwierzęcy" George Orwell 
  • ,,Malice" Heather Walter 
  • ,,Iwona, księżniczka Bergunda" Witold Gombrowicz
  • ,,Przysługa dla czarnoksiężnika" Magdalena Kubasiewcz 
  • ,,Pejzaż w kolorze sepii" Kazuo Ishiguro 
  • ,,Sezon luster" Anna-Marie McLemore
Pewnie w kolejnych miesiącach będę książki, które zaczęłam czytać w czerwcu. 
Książki zrecenzowanie na blogu: 
  • ,,Drapieżne bestie" Ayana Gray 
  • ,,Malice" Heather Walter 
Książki zrecenzowanie na Instagramie 
  • ,,Loveless" Alice Oseman 
  • ,,Bóg maszyna" Joanna W. Gajzler 
Standardowo pojawiły się dwa posty z serii ,,W kręgu adaptacji". 
© 2020 | graphic-luna