W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.
,,Zła miłość" K.N. Haner
wtorek, 15 listopada 2022

 


Zła miłość
K.N. Haner 
Wydawnictwo: EditioRed
Data premiery: 12.10.2022
Liczba stron: 352

ON ma ją za zdrajczynię, ale ma do niej słabość.
ONA widzi w nim potwora, ale swojego serca nie jest w stanie oszukać.  

Phix i ja kompletnie się pogubiliśmy.
Manipulacja stała się naszą najgroźniejszą bronią.
Miłość i nienawiść dzieli cienka linia, którą i ja, i mój mąż już dawno przekroczyliśmy. I naprawdę nie mam pojęcia, co czuliśmy bardziej.

Chciałam nas uratować, ale w pojedynkę nie miałam na to szans.

Wszyscy wiedzieli, że najgroźniejszego płatnego mordercę, mojego męża, może zabić jedynie prawdziwa miłość.
I tak: to ja go zabiłam.

Spotkaliśmy się w najbardziej nieodpowiednim miejscu i czasie, jedna zła chwila doprowadziła do wojny, ale to nasza ZŁA MIŁOŚĆ sprawiła, że przestaliśmy istnieć.
I dalej nie było już nic…


,,Zła miłość" K.N. Haner  to ostatni tom  serii ,,Niebezpieczni mężczyźni", przed którym stało duże wyzwanie domknięcia historii Bliar i Phixa, a także pobocznych  wątków, które pojawiły się na przestrzeni trzech poprzednich tomów. 

Trzeci tom skupiał się na rozwoju postaci i relacji między nimi, równocześnie powolnie budował fabułę pod ostatnią cześć. W ,,Złej miłości" widzimy tego efekty, powróciła wartka akcja, intrygi i napięcie. Bliar za wszelką cenę chce znaleźć Liama, ma też problemy w firmie, które przysparzają jej wielu zmartwień. Phix dalej lawiruje między obowiązkami względem półświatka, a uczuciem do swojej żony. 

Zdecydowanie na przestrzeni całej serii główni bohaterowie przeszli jakąś drogę. Czego nie można powiedzieć o postaciach drugoplanowych, którzy w ogóle nie mają charakterów, a bardziej są elementem pchającym fabułę do przodu, czy tłem. 

Bliar ze złamanej kobiety stała się postacią stanowczą i silną, która nie boi się podejmować ryzykownych decyzji. Nie skrywa już swoich myśli i obaw, a otwarcie o nich mówi. 

Phix od początku był kreowany na bardzo mrocznego, niebezpiecznego i tajemniczego mężczyznę. W tej części musi w końcu się określić po czyjej stronie stoi.

Liam jak był nijaki w poprzedniej części, tak jest w tej dalej. Miałam pewną teorię dotyczącej tej postaci, a finalnie okazał się kompletnie nie ciekawą postacią. Lucas wypadł jak jego wersja 2.0. 

Postać Sophie to jak dla mnie całkowicie zmarnowany potencjał postaci, która nie miała tak naprawdę jak zaistnieć tej serii. Wszystko co  o niej wiemy pochodzi z ust innych bohaterów. Autorka potraktowała ją bardzo skrótowo, a jej historia i relacja z Bliar mogłaby być naprawdę ciekawa i wciągająca, gdyby nie ograniczono jej do kilku zdań ekspozycji. 

Wątek mafijny nie jest porywający, wręcz czasem opisy akcji są absurdalne. Najlepiej książka wypada, gdy broń  palna odchodzi na bok a zastępują ją wpływu i intrygi poszczególnych grup. Czuć wtedy narastające napięcie. 

 Pomimo tego, że ,,Zła miłość" K.N. Haner  zapomina o niektórych wątkach z poprzednich tomów, to dość dobrze zamyka historię dwójki bohaterów.  Powieść sprawdza się jako czysta bezrefleksyjna rozrywka na jeden wieczór. 


Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu 

4 komentarze:

© 2020 | graphic-luna