W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.
W kręgu adaptacji - ,,Daisy Jones & The Six"
czwartek, 2 marca 2023

Obserwując media społecznościowe i portale o literaturze nie sposób nie zauważyć, że książki Taylor Jenkins Reid cieszą się dużą popularnością. Przełożyło się to na zainteresowanie adaptacją jej powieści ,,Daisy Jones & The Six". Na pewno pomogły też młode, ale głośne nazwiska w obsadzie. Tymczasem film na podstawie jej kolejnej książki (,,Jedyna miłość razy dwa") , który ma mieć premierę w kwietniu, jak na razie żyje w cieniu produkcji od Prime Video. 


Oficjalnie pracę nad adaptacją ogłoszono pod koniec  2019 r. z informacją, że w obsadzie znalazły się Riley Keough i Camila Morrone. Na kolejne nazwiska w obsadzie fani długo nie musieli czekać, ponieważ już na  początku roku ogłoszono resztę głównych aktorów. Kilka miesięcy później, gdy ruszyły zdjęcia ujawniono nazwiska osób, które będą miały powracającą rolę. Twórcami serialu zostali Scott Neustadter i Michael H. Weber, którzy napisali także scenariusz. Podczas trwania prac nad serialem pokój scenarzystów rozrósł się do: Harris Danow, Judalina Neira, Jihan Crowther,  Liz Koe, Stacy Traub,  Susan Coyne, Jenny Klein, Nora Kirkpatrick i Will Graham. Z kolei za kamerą dziesięciu odcinków stanęli: James Ponsoldt, Will Graham i Nzingha Stewart. 


Zdjęcia do serialu ruszyły pod koniec września 2021 r. a zakończyły dopiero w maju 2022 r.  Autorka książki została producentką wraz z twórcami i reżyserami serialu. Wsparła ich Reese Witherspoon wraz z swoją firmą producencką Hello Sunshine. Witherspoon ma własny klub książki i bardzo często jest tak, że później przenosi powieści, które zwróciły jej uwagę na ekran, jeśli uda jej się zdobyć prawa. Tak było chociażby ostatnio z ,,Gdzie śpiewają raki", o którym tytule pisałam tutaj.  Wyprodukowała jeszcze kilka innych głośnych adaptacji, min: ,,Zaginioną dziewczynę", ,,Małe kłamstewka", ,,Małe ogniska" a w kwietniu na Apple + zadebiutuje serial na podstawie książki ,,The Last Thing He Told Me".


Obsada: Riley Keough, Camila Morrone,  Sam Claflin, Suki Waterhouse, Nabiyah Be, Will Harrison, Josh Whitehouse, Sebastian Chacon,Tom Wright, Jacqueline Obradors i Timothy Olyphant. 

Teaser 



Oficjalny opis 


W 1977 roku Daisy Jones The Six byli na szczycie. Mało znana grupa, na czele której stanęli temperamentni Daisy Jones i Billy Dunne, zdobyła światową sławę. A potem, po wyprzedanym koncercie w Soldier Field w Chicago, ogłosili koniec kariery. Teraz, kilkadziesiąt lat później, członkowie zespołu w końcu zgodzili się ujawnić prawdę. Oto opowieść o upadku kultowego zespołu u szczytu swojej potęgi.

Zwiastun 


Pierwsze dwie minuty 


Piosenki fikcyjnego zespołu z serialu ,,Daisy Jones & The Six"  zostaną wydane w formie albumu 3 marca, czyli w dniu premiery serialu. Wystąpią na nim aktorzy z serialu. Wcześniej już udostępniono kilka  singli. 

Ogólnie pojawiły się plotki, że obsada serialu ,,Daisy Jones & The Six"   ma ruszyć w małą trasę koncertową po emisji serialu, ale jak na razie są to tylko PLOTKI. 

W Polsce książka ,,Daisy Jones & The Six"  ukazała się nakładem wydawnictwa Czwarta Strona w przekładzie Agnieszki Kalus w 2020 r. Była pewna, że to starsza książka. 



12 lipca 1979 roku. Daisy Jones & The Six, najsławniejszy zespół rock’n’rollowy na świecie, daje koncert, na którym szaleje tysiące osób. Nikt jeszcze nie wie, że to ich ostatni wspólny występ. Jak doszło do tego, że kultowy zespół, którego piosenki królowały na wszystkich potańcówkach, przestał istnieć tak nagle?

To, co stało się między członkami zespołu, było wielka tajemnicą. Aż do teraz.

Autorka bestselleru „Siedmiu mężów Evelyn Hugo” wreszcie w Polsce ze swoją najgłośniejszą powieścią w rytmie Rock’n’Rolla i ze słonecznym Los Angeles w tle. Porywająca historia w klimacie różowych lat 70, kiedy rządziły płyty winylowe, a kolorowe neony oświetlały ulice największych miast Stanów Zjednoczonych. Gdyby zespół Daisy Jones & The Six istniał naprawdę, mielibyście go na swojej playliście!

Serial zadebiutuje już jutro na platformie Prime video trzema pierwszymi odcinkami Łącznie ma być ich dziesięć, ostatni z premierą zaplanowaną na 24 marca. ,,Daisy Jones & The Six" jeszcze nie czytałam, ale mam już za sobą najnowszą książkę autorki ,,Malibu płonie". 

Źródło: 1, 2,3 

15 komentarzy:

  1. Przyznaję, że chciałabym zobaczyć ten serial.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę książkę i na pewno najpierw ją przeczytam, zanim skuszę się na adaptację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw przeczytam książkę, a potem z ciekawości zobaczę serial.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach przeczytać, ale zobaczymy, kiedy mi się uda je zrealizować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie skusiłam się na książkę i na serial też nie zamierzam. Nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa obsada, zachęca do obejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że serial mógłby mi się spodobać. Niestety najpierw musze dokończyć te już rozpoczęte, bo nigdy ich nie skończę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądam za często, ale autorkę znam i "Malibu plonie" czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety obca dla mnie tematyka jak i twórczość autorki. Choć zwiastun filmu wygląda fajnie, dobry klimat

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym poznać powieści tej autorki, o adaptacji tej książki jeszcze nie słyszałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej adaptacji jestem ciekawa. Postaram się znaleźć czas

    OdpowiedzUsuń
  12. Swego czasu o książce było bardzo głośno. Jednak jakoś niespecjalnie ciągnie mnie do tej historii, więc ekranizację też raczej sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja umiejętność przekazania informacji w sposób zwięzły i klarowny zasługuje na pochwałę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taylor Jenkins Reid zrobiła na mnie spore wrażenie w "Malibu płonie" czego zupełnie się nie spodziewałam. W rezultacie na bank będę czytać kolejne książki jej autorstwa - jak przeczytam Daisy Jones & The Six to na pewno sięgnę również po ekranizację!
    Nawet nie wiedziałam, że na kwiecień jest zaplanowana kolejna premiera...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tej adaptacji. ,Daisy Jones & The Six" też jeszcze nie czytałam. Mam za sobą za to inną książkę autorki, średnio mi się podobała, ale... nie mówię "nie" innym jej publikacjom. :)

    OdpowiedzUsuń

© 2020 | graphic-luna