W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres ip i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane firmie google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować.
Podsumowanie wrześniowe 2015
środa, 30 września 2015


Podchodząc do tego podsumowania miesiąca lekko się obawiałam, bo jednak szkoła ogranicza mój czas na czytanie książek, lecz chyba ten miesiąc wcale nie wypadł tak źle biorąc pod uwagę zajęcia. 

Książki zrecenzowane we wrześniu. 
  1. Harlan Coben ,,Sześć lat później'' [Recenzja]
  2. L.A. Weatherly ,, Płomień anioła'' [Recenzja]
  3. Becca Fitzpatrick ,,Szeptem'' [ Recenzja]
  4. Rachel Ward: Czas uciekać'' [Recenzja]
  5. Anna Todd ,,After. Płomień pod moją skórą'' [Recenzja]
  6. Leonardo Patrignani ,,Wszechświaty: Pamięć'' [Recenzja]
  7. Beata Ciwoniuk ,, Musisz to komuś powiedzieć'' [Recenzja] 


No cóż tak wygląda lista zrecenzowanych książek. Teraz czas na książki przeczytane we wrześniu.  
  1. Anna Todd ,,After. Płomień pod moją skórą''
  2. Henry  H. Neff ,,Pies z Rowan''
  3. Anna Todd ,,Już nie wiem, kim bez ciebie jestem''
  4.  Virginia Cleo Andwers  ,,Kwiaty na poddaszu''

Cztery! Każda na jeden tydzień miesiąca. Ja i mój kochany zwyczaj czytania kilku książek na raz.
Jak kiedyś już wspominałam od października nadchodzą zmiany. Mam tylko nadzieję, że czas pozwoli mi je zrealizować.
A jak wyglądał Was stosik książkowy jeśli chodzi o wrzesień?

2 komentarze:

  1. Nie czytałam żadnej przeczytanej przez Ciebie książki. Nie słyszałam o nich w ogóle. A ze zrecenzowanych zapoznałam się tylko z "Szeptem" Pozostały tytuły są mi obce. U mnie podobnie z ilością książek. 4 przeczytane, 2 zaczęte, w tym jedna dzisiaj. Szkoła ogranicza :)
    Pozdrawiam,
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ci się podobały kwiaty na poddaszu? Chyba jeszcze nie widziałam recenzji, mam nadzieję że nie przegapiłam ;)
    U mnie wrzesień lepszy niż wakacje, dzień krótszy to i czasu więcej ;)
    Pozdrawiam Justyna z  książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń

© 2020 | graphic-luna